Vizyon ve Misyon
Misyon
Altınbaş Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, dijital odaklı bir perspektifle teori ve uygulamayı bütünleştirerek öğrencilerini yetiştirir. Programın ana misyonu, yaratıcı, stratejik ve yenilikçi düşünebilen; etkili iletişim stratejileri geliştirme becerilerine sahip halkla ilişkiler ve reklam profesyonelleri yetiştirmektir. Bu çerçevede, halkla ilişkilerin ve reklamın dinamiklerini, dijital teknolojilerin ve yapay zekânın bu dinamiklere olan etkisini, pazarlamanın dijital boyutlarını öğretirken, eleştirel düşünme pratiğini de ele alır. Program aynı zamanda reklam süreçlerinin tüm yönlerini öğretmeyi amaçlar böylece öğrencilere, ürün ve hizmetleri hedef kitleye ikna edici bir şekilde sunma yetkinliği kazandırır. Bölümden mezun olan öğrenciler alanlarında uzmanlaşmış ve sektörün ihtiyaçlarına etkili bir şekilde karşılık sunan iletişim profesyonelleri olarak geniş bir yelpazede çalışma imkanına ulaşırlar.
Vizyon
Altınbaş Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, disiplinler arası öğretim ve öğrenme anlayışıyla; insan ile bilişim iletişim teknolojileri arasındaki etkileşimi derinlemesine incelemeyi ve iletişim süreçlerinde yeni teknolojileri kullanarak toplumun gelişimini ileriye taşımayı vizyon edinmiştir. Aynı zamanda iş piyasasına liderlik edecek ve etkili çözümler üretecek donanımlı halkla ilişkiler ve reklam profesyonelleri yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Bu çerçevede bölüm, ulusal ve uluslararası düzeyde halkla ilişkiler, reklam ve medya alanındaki gelişmeleri yakından takip etmeyi; bu gelişmeleri ders içeriklerine devamlı bir şekilde entegre etmeyi stratejik bir öncelik olarak benimsemiştir.