ÖĞRENCİ PORTALI ADAY ÖĞRENCİ INTERNATIONAL STUDENTS

KREDİLİ MEVDUAT HESABI (KMH) SİSTEMİ - KAYIT YENİLEME

ONLİNE BAŞVURU sayfanın sonundadır. Öncesinde bilgileri okuyunuz.

KMH süreçleri hakkında tüm bilgiler aşağıda yer almaktadır.

  1. Bu sistemde eğitim ücreti yıllık 10 eşit taksitte ve faizsiz olarak ödenir.
  2. Başvuru tarihleri, artış oranları ve ilk taksit tarihleri;                                         
  • 15 Mart- 14 Nisan 2022 tarihleri arasında başvuru yaparsanız, %15 artışlı öğrenim ücreti üzerinden taksitlendirme yapmış olursunuz. 20 Mart 2022 ilk taksit ödeme tarihidir. KMH başvurusu 14 Nisan’da yapılsa dahi ilk taksit dönemi değişmeyecektir. İlk taksit dönemi Mart-2022'dir.

     

  • 15 Nisan- 15 Mayıs 2022 tarihleri arasında başvuru yaparsanız, %20 artışlı öğrenim ücreti üzerinden taksitlendirme yapmış olursunuz. 20 Nisan 2022 ilk taksit ödeme tarihidir. KMH başvurusu 15 Mayıs’da yapılsa dahi ilk taksit dönemi değişmeyecektir. İlk taksit dönemi Nisan-2022'dir.

     

  • 16 Mayıs- 15 Haziran 2022 tarihleri arasında başvuru yaparsanız, %25 artışlı öğrenim ücreti üzerinden taksitlendirme yapmış olursunuz. 20 Mayıs 2022 ilk taksit ödeme tarihidir. KMH başvurusu 15 Haziran’da yapılsa dahi ilk taksit dönemi değişmeyecektir. İlk taksit dönemi Mayıs-2022'dir.

     

  • 16 Haziran 2022 tarihi sonrasında başvuru yaparsanız, %30 artışlı öğrenim ücreti üzerinden taksitlendirme yapmış olursunuz. 20 Eylül 2022 ilk taksit ödeme tarihidir. İlk taksit dönemi Eylül-2022'dir. Bu başvuruyu derslerin başlama tarihine kadar yapabilirsiniz. KMH başvurusu 20 Eylül 2022 tarihinden sonra yapılsa dahi ilk taksit dönemi değişmeyecektir.

     

  • Yukarıdaki tarihlerde değişiklik yapılmayacaktır. Geriye dönük işlem yapmak isteyen öğrencilerimizin talepleri dikkate alınmayacaktır.

     

  • Yukarıda belirtilen tarih aralığında başvuru yaptıysanız  https://sis.altinbas.edu.tr adresinin “ÜCRET BORÇ GÖRÜNTÜLEME” sekmesinden 2022 Yılı Taksitli ücretinizin mali onay durumunuzu kontrol ediniz. KMH (taksitli) başvurularınızın sonuçlandığından emin olunuz. Denizbank KMH işlemleriniz şubede tamamlanmış olsa dahi, öğrenci sistemine yansımayan başvurular hiç yapılmamış sayılacaktır. Bu sebeple ödeme/taksitlendirme onaylarınızın takip sorumluluğu öğrencilere aittir. (KMH başvurularınızı sorun yaşamamak adına son güne bırakmayınız.)

   3.Taksit ödeme tarihleri değiştirilemez.

   4.KMH başvurusu nasıl yapılır?

Online Başvuru;

Önceki yıl KMH ile taksitlendirme yaptıysanız ve başvuru yapacak kişi değişmediyse online başvuru yapabilirsiniz.

Online başvuru sonrasında telefonunuza SMS ile “Başvurunuz Onaylandı” veya “Değerlendirmeye alındı” mesajı gelir. Bu SMS’ten sonra Denizbank Florya şubesi sizinle iletişime geçer ve ilgili adımlardan sonra süreç sona erer. Telefonunuza ilk gelen “onaylandı” başvurusu işlemlerin bittiği anlamına gelmez. İşlemlerinizin başarıyla tamamlanıp tamamlanmadığını www.sis.altinbas.edu.tr adresi üzerinden “ücret borç görüntüleme” ekranından 2022-yılı ücretinize bakarak teyit ediniz.

(Online Başvuru için Denizbank Florya Şubesinde velinin hesabı olması gerekmektedir. Hesabı yoksa en yakın şubeye giderek FLORYA şubesi için hesap açılması gerekmektedir.)

Şubede Başvuru;

  • İşlem için en yakın Denizbank şubesine öğrenci velisinin başvuruda bulunması gerekmektedir.
  • Veli; bankanın kredili mevduat  hesabı kriterlerini karşılayabilen, gelir elde eden, bordro ile bir işyerinde çalışan veya işyeri sahibi olan öğrencinin ödemelerini üstelenen kişidir.
  • Başvuruda ilgili KMH evrakları imzalanır.
  • İmzalanan KMH evraklarının Denizbank Florya Şubesine mail olarak gönderimi sağlanır.
  • Denizbank Florya Şubesinin onay vermesi beklenir.

a- Bu işlem Denizbank’ın tüm şubelerinden yapılabilir. 

b- Şube ilgili KMH evraklarını, Florya şubesinden tedarik edebilir.

c- Şube Ödeme Planı gibi evrakı sizden talep edemez. Aksine Florya Şubesi KMH başvurunuzu onayladıktan sonra, Ödeme Planını şubeden siz talep etmelisiniz.

d- 2 işgününü geçen başvurularda FloryaSubeGrubu@denizbank.com adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz. Hala sorun yaşıyorsanız tarafımıza bilgi maili gönderebilirsiniz. bilgi@altinbas.edu.tr

Göndereceğiniz mailde;

-         Öğrencinin Adı Soyadı - TC No,

-         Başvuranın Adı Soyadı - TC No,

-         Başvurduğu Tarih,

-         Başvurduğu Şube,

-         Veli Telefon No belirtilmelidir.

*Kayıt yenilemelerde bu süreç her yıl evraklar imzalanarak tekrarlanır.

  • Yukarıda belirtilen tarih aralığında başvuru yaptıysanız  https://sis.altinbas.edu.tr adresinin “ÜCRET BORÇ GÖRÜNTÜLEME” sekmesinden 2022 Yılı Taksitli ücretinizin mali onay durumunuzu kontrol ediniz. KMH (taksitli) başvurularınızın sonuçlandığından emin olunuz. Denizbank KMH işlemleriniz şubede tamamlanmış olsa dahi, öğrenci sistemine yansımayan başvurular hiç yapılmamış sayılacaktır. Bu sebeple ödeme/taksitlendirme onaylarınızın takip sorumluluğu öğrencilere aittir. (KMH başvurularınızı sorun yaşamamak adına son güne bırakmayınız.)

  “Kayıt yenileme yapmak isteyen öğrencimiz ödemesi gereken öğrenim ücretini sis.altinbas.edu.tr adresi üzerinden görüntüleyebilir. Görsel aşağıda yer almaktadır.”