ÖĞRENCİ PORTALI ADAY ÖĞRENCİ INTERNATIONAL STUDENTS

Kredili Mevduat Hesabı (KMH) Sistemi

Kredili Mevduat Hesabı (KMH) Sistemi - Kayıt Yenileme

Önceki yıl KMH ile taksitlendirme yaptıysanız ve başvuru yapacak kişi değişmediyse online olarak başvuru yapabilirsiniz.

Online başvuru için tıklayınız.

Online başvuru hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.

(Online Başvuru için Denizbank Florya Şubesinde velinin hesabı olması gerekmektedir. Hesabı yoksa en yakın şubeye giderek FLORYA şubesi için hesap açılması gerekmektedir.)

  * Diğer bilgiler aşağıda mevcuttur.

 

Kayıt yenileme yapmak isteyen öğrencimiz ödemesi gereken öğrenim ücretini sis.altinbas.edu.tr adresi üzerinden görüntüleyebilir. Görsel aşağıda yer almaktadır.

 

 

KREDİLİ MEVDUAT HESABI (KMH) SİSTEMİ – KAYIT YENİLEME

  • Bu sistemde eğitim ücreti yıllık 10 eşit taksitte ve faizsiz olarak ödenir.

  • İlk taksit tarihi 20 Eylül 2020’dur ve her ayın 20’sinde tahsil edilir. 20 Eylül 2020'dan sonraki başvurularınızda da ilk taksit bir sonraki gün Eylül 2020 için hesabınızdan otomatik olarak çekilir. (Erken Kayıt Yenileme döneminde ilk taksit tarihi 20 Mayıs 2020’dir.)

  • Taksit tarihi değiştirilemez.
     

Başvuru nasıl yapılır?
  • İşlem için en yakın Denizbank şubesine Öğrenci velisinin(*) başvuruda bulunması gerekir,

    • (*)Veli, bankanın kredili mevduat  hesabı kriterlerini karşılayabilen, gelir elde eden, bordro ile bir işyerinde çalışan veya işyeri sahibi olan öğrencinin ödemelerini üstelenen kişidir.

  • Başvuruda ilgili KMH evrakları imzalanır,

  • İmzalanan KMH evraklarının Denizbank Florya Şubesine mail olarak gönderimi sağlanır.

  • Denizbank Florya Şubesinin onay vermesi beklenir.

 

Not:

a. Bu işlem Denizbank’ın tüm şubelerinden yapılabilir. 

b. Şube ilgili KMH evraklarını, Florya şubesinden tedarik edebilir.

c. Şube Ödeme Planı gibi evrakı sizden talep edemez. Aksine Florya Şubesi KMH başvurunuzu onayladıktan sonra, Ödeme Planını şubeden siz talep etmelisiniz.

d. 1 günü geçen başvurularda FloryaSubeGrubu@denizbank.com adresinden iletişime geçebilirsiniz. Hâlâ sorun yaşıyorsanız tarafımıza bilgi e-postası gönderebilirsiniz: bilgi@altinbas.edu.tr

E-postada yer alması gereken bilgiler şu şekildedir:

» Öğrencinin Adı Soyadı - T.C. No,
» Başvuranın Adı Soyadı - T.C. No,
» Başvurduğu Tarih,
» Başvurduğu Şube,
» Veli Telefon No

* Kayıt yenilemelerde bu süreç her yıl evraklar imzalanarak tekrarlanır.

İşleminiz tamamlandıktan sonra lütfen mali onay durumunuzu http://sis.altinbas.edu.tr adresine giriş yaparak "Ücret Borç Görüntüleme" ekranından kontrol ediniz.